Klachtenprocedure Wijnands Advocatuur

Tijdens het behartigen van Uw belangen doen onze medewerkers hun uiterste best om dit zo goed mogelijk te doen. De kans blijft echter altijd bestaan dat U niet geheel tevreden bent over de door ons geboden juridische dienstverlening. U hebt het gevoel dat Uw belangen beter behartigd hadden kunnen worden of U voelt zich niet geheel tevreden. Dat kan aanleiding geven voor een eventuele klacht. Door het aangeven van deze procedure hopen we dat we U ook van dienst kunnen zijn als U van mening bent dat dit niet het geval is. Download hier het klachtenprocedure pdf

Artikel 1 begripsbepalingen 

In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:

- klacht: iedere schriftelijke uiting van ongenoegen van of namens de cliënt jegens de advocaat of de onder diens verantwoordelijkheid werkzame personen over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van de dienstverlening of de hoogte van de declaratie, niet zijnde een klacht als bedoeld in paragraaf 4 van de Advocatenwet;

- klager: de cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht kenbaar maakt;

- klachtenfunctionaris: de advocaat die is belast met de afhandeling van de klacht;